Avon Anew Clinical Hydra Recovery Overnight Mask



След страхотните продукти от серията Clinical на Avon, които пробвах реших да поръчам още нещо от серията. Както знаете, обожавам нощната маска на Shiseido и я ползвам вече повече от година и половина и ми се искаше малко да разнообразя нощната си грижа за кожата.
Продукта, който си избрах от серията Anew Clinical е Avon Anew Clinical Hydra Recovery Overnight Mask. Идеята е същата, като при продукта на Shiseido и тъй като винаги съм запасена с Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask мога да направя сравнение между двете.


Опаковката е тежък стъклен буркан, в който е побрано стандартното за повечето кремове за лице количество от 50мл. Затваря се добре и няма проблем да я вземете с вас на почивката си. Бурканчето е прозрачно и лесно може да се види колко точно продукт остава вътре.


Маската е с консистенция на гел с много на брой гранулки, които се топят при допир с кожата. Гранулите са по-едри и твърди от тези в продукта на Shiseido и се налага малко повече масажиране за да се стопят напълно.
Плътна е и отнема известно време докато попие, което не ми харесва особено, тъй като съм свикнала тази на Shiseido да попива моментално.

Аромата е спиртен и неприятен, но изчезва почти веднага след нанасяне, тук според мен са се изложили доста. Можеше да има поне някаква лавандулова нотка за успокояване преди сън.

Съдържа хиалурон и масло от шеа, които комбинират действието си, дълбоко хидратират кожата и постигат забележителен ефект, който се вижда на сутринта, дори часовете за сън да са били недостатъчни.


Ефекта на Avon Anew Clinical Hydra Recovery Overnight Mask върху лицето ми е страхотен, точно толкова, колкото и от маската на Shiseido. Кожата ми сутрин е страхотна, мека, свежа и с по-малко забележими пори. Откакто открих този тип продукти определено нямам нужда от нощен крем. Сутрин кожата ми е супер напоена и хидратирана, някак "напомпана" с влага, което само може да ме радва.

Със сигурност ще продължа да купувам и двете маски в зависимост от моментното ми настроение, но определено и двете си заслужават.

Коментари

Популярни публикации