Любими продукти през Юни 2017

На пук на жегите навън аз си нося грим ежедневно и отново няма да пропусна да ви споделя любимците си за месеца.

Shiseido Sports BB Broad Spectrum SPF 50+ WetForce е продукта, направил ми най-голямо впечатление този месец. Отдавна търсех такъв продукт и ето, че намерих перфектния. Ползвам го ежедневно, особено когато съм навън за по-дълго време. Без проблем го подновявам през деня.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick е перфектното матово червило за мен. Сдобих се с втора опаковка от любимия ми цвят 03 и го нося почти ежедневно. Матовите червила определено привлякоха вниманието ми този сезон.

Mixa Anti-Redness Foaming Cleansing Cream почиства перфектно всякакви остатъци от грим и себум без да пресушава и дразни кожата ми. Прави обилна пяна и му трябва малко повече вода, за да се отмие добре, но с него кожата ми се чувства перфектно, както сутрин, така и вечер.

Най-накрая намерих еквивалент на любимата ми база за сенки в лицето на основата за сенки за очи Bourjois Eye Primer 24H. С нея сенките се задържат докато не ги сваля, дори и при 40 градусовите жеги навън. Нанася се изключително лесно и бързо

Коментари

Популярни публикации