Shiseido Sports BB Broad Spectrum SPF 50+ WetForce


Преди няколко седмици на пазара се появи много интересен за мен продукт, а именно Sports BB Broad Spectrum SPF 50+ WetForce на Shiseido. Исках да си купя нещо ново и съвсем леко за лятото, което да има висок слънцезащитен фактор и в същото време добро покритие. Класическите фон дьо тен-и отдавна не са ми интересни и новия ББ крем на Shiseido веднага ме спечели с описанието си.

Какво е Shiseido Sports BB Broad Spectrum SPF 50+ WetForce?

Този гениален нов хибрид поддържа кожата незабележимо красива и защитена, дори когато се забавлявате под слънцето, когато спортувате и работите. Продукта предлага най-добра защита благодарение на новаторската технология WetForce.
Технологията SuperVeil-UV 360 помага да се намали появата на фото-стареене. Водоустойчив е в продължение на цели 80 минути.



Опаковката е типична за слънцезащитната серия на марката, пластмасова тубичка с тънък отвор, който позволява прецизно нанасяне. Затваря се отлично и няма опасност от разливане в чантата.

Текстурата на бб крем-а е течна и лека. Трябва да се нанася много бързо и сръчно, тъй като попива почти веднага в кожата и трудно се коригира. При нанасяне се слива чудесно с тен-а ми и почти няма нужда от корекции. Нанасям го с пръсти, тъй като смятам, че това е най-лесния вариант за този продукт.

Покритието е отлично! По-силно от повечето бб кремове, но по-слабо от любимия ми DW на Estee, а аз именно това търсех. 
Не се събира в порите и не оксидира през деня. Омазняването е сведено до минимум и то само, ако съм била навън цял ден.
Дали е траен? О да! Стои непокътнат върху лицето ми докато не го сваля (след около 14 часа).



Цветовете, в които се предлага Shiseido Sports BB Broad Spectrum SPF 50+ WetForce са три, като моя е най-светлия Light. който чудесно пасва на бялата ми кожа.

Състав:
"Water, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Isododecane, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sd Alcohol 40-B, Xylitol, Isopropyl Myristate, Aluminum Hydroxide, Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Aluminum Distearate, Isostearic Acid, Dextrin Palmitate, Bis-Butyldimethicone Polyglyceryl-3, Serine, Glycine, Sodium Pca, Aspartic Acid, Peg/Ppg-14/7 Dimethyl Ether, Saxifraga Sarmentosa Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Disteardimonium Hectorite, Trisodium Edta, Silica, Alanine, Polymethylsilsesquioxane, Talc, Alumina, Alcohol, Sodium Citrate, Polysilicone-2, Triethoxycaprylylsilane, Hydrogen Dimethicone, Butylene Glycol, Citric Acid, Tocopherol, Stearic Acid, Bht, Syzygium Jambos Leaf Extract, Methylparaben, Ethylparaben, Fragrance, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Mica."

Коментари

  1. Последното лято ползвах BB крем на Carroten, от който бях мноого доволна. Сигурна съм, че този също ще е супер, но вероятно и цената му е доста висока? От къде може да бъде закупен?

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации