Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick


Това лято категоричния ми любимец е Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick. Не преувеличавам, това е втората ми опаковка и със сигурност най-доброто матово червило за мен. Цвета, който избрах за себе си, който обожавам и нося с удоволствие е 03, прекрасно лилаво-розово с лека синя нотка. Върху моите устни преобладава лилавото, което стои перфектно на бялата ми кожа.


Опаковката е симпатична глосоподобна тубичка от дебела пластмаса. Апликатора е гъвкав и позволява много лесно и прецизно нанасяне. Трудно може да се прекали или излезе извън очертанията на устните. Аромата е приятен и лек.


Формулата е кремообразна, но лека, след изсъхване не тежи върху устните както много матови червила. Изсъхва сравнително бързо след нанасяне.
Състава е обогатен с масло от авокадо, което предпазва устните от изсушаване.

Трайността е феноменална, издържа върху устните ми около 8 часа, след което се поизтрива, но в никакъв случай не стои грозно, по-скоро избледнява.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick е едно от най-добрите червила, които съм ползвала до момента. Нямам никакви забележки откъм дълготрайност, наситеност и комфорт при носене.

Цената е много достъпна и може да се открие почти във всяка дрогерия или супермаркет.

Коментари

Популярни публикации