Eucerin Слънцезащитен гел-крем за лице за мазна кожа SPF 50+


И тази година слънцето се показа рано рано, още през Март и трябваше набързо да се сдобия с нов продукт за слънцезащита.
Тази година реших да се доверя на новия продукт Eucerin Слънцезащитен гел-крем за лице за мазна кожа SPF 50+. И преди съм ползвала слънцезащитни продукти на марката, от които винаги съм оставала изключително доволна, а и обещанията на крема са страхотни.

Eucerin Слънцезащитен гел-крем за лице за мазна кожа SPF 50+ е специално разработен за много висока защита от слънцето на мазна кожа и кожа, склонна към акне. Предпазва от фотоуврежания и фотостареене и подобрява състоянието на кожата. Високоефективната и стабилна UVA/UVB филтърна система е в съответствие с изискванията на Cosmetics Europe - The Personal Care Association (предишна COLIPA), осигуряваща сигурна защита.

Представлява гел-крем, който попива изключително бързо и не оставя бели следи. Нужно ми е съвсем малко количество за цялото лице, макар че аз нанасям повече, защото количеството на слънцезащитния крем трябва да бъде една идея по-голямо от това на дневния крем.

Крема е изключително подходящ за комбинирана и мазна кожа. Не матира, но предотвратява прекомереното омазняване и е чудесна основа за грим, благодарение на която фон дьо тен-а ми се задържа върху лицето докато го сваля.

Текстурата му е ултра лека и бързо попиваща, не тежи, дори не се усеща върху лицето. Ако имате комбинирана кожа, спокойно можете да го комбинирате с любимия си дневен крем.

Петната са нещо, с което се боря от доста време. При мен се получават веднага щом се покажат първите слънчеви лъчи, затова е и много важно да ползвам слънцезащита и то с висок фактор.
Крема на Eucerin ползвам от Март и смело заявявам, че нямам нито едно ново петънце, което не съм постигала с почти никой крем.

Силно се надявам да се справи и с идващото по-жарко слънце и да стане любим мой продукт.

Коментари

Популярни публикации