Clinique Superdefense SPF20


Clinique Superdefense SPF20 е овлажняващ крем за млада кожа, предназначен за запазване на хидратацията и предпазване от появата на първи бръчки. Моята кожа имаше нужда от точно такъв тип продукт и без особено колебание го купих. Крема се предлага в два варианта - за смесена кожа и за суха кожа, аз избрах първия.

Обещанията са да предотврати появата на признаците на остаряване, предизвикани както от външни агресори като слънце и замърсен въздух, така и вътрешни, психологически стресове. Осигурява защита от широкия спектър на слънчеви лъчи UVA/UVB.

Опаковката е красиво стъклено и семпло бурканче, под капака има предпазител, който цели да предотврати проникването на бактерии и прах в продукта.


Преди да купя крема в пълно размерната му опаковка ми бяха попадали различни мини опаковки през годините и съм го пробвала доста дълго време, което ме убеди, че точно това е подходящия дневен крем за мен в момента. Кожата ми имаше нужда от хидратация, но и предпазване от различните агресивни външни фактори като слънце и замърсен въздух.

Слънцезащитния фактор е 20, което не е никак много, но е достатъчен за градски разходки и носене под фон дьо тен с фактор.


Консистенцията на крема не е гъста и лепкава, напротив доста лека и въздушна. Трябва му известно време да попие в кожата, след което я оставя хидратирана и някак напоена, в никакъв случай мазна. Комфорта, който оставя върху лицето ми е много приятен и не предизвиква допълнително омазняване на кожата.
Аромата не е от най-приятните, но не ми е и неприятен, така или иначе изчезва веднага.

Крема Clinique Superdefense SPF20 е предназначен за нормална към комбинирана кожа и ако вие имате мазна и проблемна кожа и търсите матиране, то определено това не е вашия продукт. Ако пък искате дълбока и качествена хидратация задължително го пробвайте!

Коментари

Популярни публикации