Грижа за лицето от Avon Anew Clinical

Пилинг продуктите с киселини не са особенно подходящи за пролетта и лятото, но предвид мрачното време навън си ги ползвам без проблем. Разбира се винаги нанасям слънцезащитен крем преди да изляза


Avon Anew Clinical Advanced Resurfacing Peel са ексфолиращи тампони за лице.
Опаковката е добре защитена кутия, съдържаща 30 тампона, които са достатъчни за едномесечен курс. Могат да се нанасят сутрин и вечер, като аз предпочитам и препоръчвам да ги ползвате вечер. Задължително е да използвате слънцезащитен крем, по време на курса, както и след него.


Тампоните са средно напоени и много приятни за ползване. Нямат страхотен аромат, но и не ме дразнят при употреба.
Продукта съдържа 10% гликолова киселина, която заедно с още четири вида киселини нежно излющват мъртвите клетки, без да причиняват дискомфорт и дразнене.
Пилинга е предназначен за борба срещу признаци на стареене, пигментация, белези, слънчеви петна и бръчки. Ако се ползва внимателно е супер ефективен, поне срещу петната и белезите, които имам.

Леко изсушава кожата, затова е важно след употреба веднага да се нанесе хидратиращ продукт.
При нанасяне не щипе и не дразни кожата, въпреки че в съдържанието има алкохол.
След като преполових кутията съм изумена от действието на пилинга върху лицето ми. Тена е супер изравнен, а кожата в пъти по-гладка.
Цената е около 20 лева, което според мен е доста достъпно, като се има предвид качеството на продукта, което сравнявам с доста по-скъпите му еквиваленти.


Другия продукт, който пристигна заедно с пилинга е двойната система за очи от същата серия Anew Clinical.
Продукта представлява околоочен крем, който е разделен в една опаковка според зоната на ползване.

Крема е с богата консистенция и му трябва известно време, за да попие, но като действие ми се отрази чудесно. Заглади вече появяващите се фини линии и придаде страхотна свежест на очите. Хидратиращото му действие трае цял ден и въобще не усещам зоната под очите опъната, както ми се е случвало с други кремове. Чудесна основа е за коректор и фон дьо тен.

Гела е предназначен за нанасяне върху горния клепач. Честно казано, аз никога не слагам крем в тази област и ми беше малко странно докато свикна с продукта. Нямам видими резултати там, тъй като и никога не съм имала проблеми.

Като огромен плюс отчитам, че нито един от двата вида крем не дразнят очите ми. Не лютят и не предизвикват сълзене.

Отдавна не бях ползвала продукти на марката, но явно има нови, които ще ми харесат и с радост ще пробвам още нещо от серията Anew.

Коментари

Популярни публикации