A-Derma мицеларен почистващ гел

Фен съм на мицеларните води още откакто се появиха на нашия пазар. В последно време обаче залагам на по-различни и иновативни продукти за почистване на грима от очите.


A-Derma мицеларен почистващ гел е новата ми любов в грижата за кожата. Избрах го, защото е толерантен към очите, нежен и не предизвиква дразнене.
Идеята на този продукт е да почисти грима, точно както прави мицеларната вода, без да се налага допълнително изплакване.

Опаковката е перфектната за този тип продукти - тубичка с помпа, която с две натискания изкарва нужния ми продукт за почистване на грима от едното око. Чудесен е за пътуване, взех го със себе си на едно вълшебно място миналата седмица.


Гела няма аромат и не лепне. Нанасям го върху памучен тампон и нежно разтърквам миглите и клепача. Много малко движения са нужни да идеално почистване. Не оставя мазни следи и не люти на очите, което при мен се случва само с няколко продукта.

Този продукт определено се нарежда в класацията с любимите ми продукти и ще продължа да го ползвам. По-бюджетен е от балсама на Clinique, който обожавам, а върши също толкова добра работа.

Състав: Water (Aqua), Pentylene Glycol, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer 184, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract (Avena Sativa Kernel Extract)*, Carbomer, Coco-Glucoside, Dicaprylyl Carbonate, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Tocopherol.

Коментари

Популярни публикации