Любими продукти през Май (2017)

Лятото дойде и колкото и да не ми се иска ще трябва да се преборя с жегите отново.
През изминалия месец залагах предимно на бялата козметика и вече имам няколко нови любими продукта, които искам да споделя с вас.


Отново любим става новия гел крем на Eucerin. Страхотен е и го ползвам всеки ден. Това е единствения крем, който държи кожата ми матирана цял ден. Самия крем няма матов завършек, но явно има свойството да обира излишната мазнина и да недопуска появяването й. Засега се справя отлично с превенцията срещу петната, които се появяват по лицето ми веднага щом слънцето се покаже.

Rene Furterer са много силен бранд откъм продукти за грижа за косата. В началото на месеца открих два продукта на страхотна цена. Сухия шампоан от серията Naturia е вече със сигурност любимия ми сух шампоан. Справя се по-добре от всеки друг, който съм пробвала.

Мицеларния гел за почистване на лицето на A-Derma е бюджетния ми вариант на балсама на Clinique. Справя се отлично с почистването дори на водоустойчивата ми спирала, която не успявам да сваля с нищо друго.

Clinique Superdefense е крем, подходящ точно за моята възраст и тип кожа. Страхотна грижа за превенция срещу първите бръчки. Не е мазен и попива доста бързо.

Двата продукта от серията Anew Clinical на Avon ми харесаха страшно много. Крема за околоочен контур хидратира страхотно деликатната зона, а тампоните видимо изравниха и загладиха тена на лицето ми.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist купувам за пореден път. Верен помощник ми е в топлото време и не мога без него.

Повече за продуктите четете тук:
A-Derma мицеларен почистващ гел
Грижа за лицето от Avon Anew Clinical
Shiseido Ibuki Quick Fix Mist

Коментари

Популярни публикации