Любими през Април


Любимците ми за месец Април са съвсем нови за мен и всички до един ми станаха страшно любими.

Измиващия гел на Alverde почиства чудесно кожата. Подходящ е за нормална до комбинирана кожа, но не оставя кожата пресушена, а мека и гладка.

Тоника с портокалова вода на Nuxe е чудесен освежаващ продукт. Ако не носех грим сигурно щях да го ползвам по няколко пъти, но засега се задоволявам с ползване само сутрин и вечер.

Толкова харесах продуктите от Bio серията на Nuxe, че реших да купя крема за тяло с бадем. Това, което ми харесва, е че аромата му не е изкуствен, а напротив, мирише на съвсем чист натурален бадем. Подхранва кожата чудесно и попива бързо.

След като спешно трябваше да си купя слънцезащитен крем за лице се спрях на новия гел крем на Eucerin. Това е единствения крем, който държи кожата ми матирана цял ден. Самия крем няма матов завършек, но явно има свойството да обира излишната мазнина и да недопуска появяването й.

Серума за пори на Clarins е продукт, който исках да пробвам отдавна. Чудесен е за по-топлите дни, когато го нося самостоятелно. Няма фрапантна разлика в състоянието на порите, но е отлична основа за грим.

Пудрата на Avril открих в Lilly и то на страхотна цена. Имам периоди, в които ме влече основно био козметиката и съвсем не съжалявам, че я купих. Матира отлично, без да стои изкуствено върху лицето.

Новата спирала на L'oreal е върха! С нея постигам страхотен обем и дължина, без ефекта на слепени и изкуствени мигли.

Коментари

  1. Не съм опитвала никой от продуктите от био серията на Nuxe, но описанието на крема с бадем звучи чудесно! <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации