Lancome Teint Idole Ultra Cushion


Lancome Teint Idole Ultra Cushion е продукт, който е съвсем от скоро на пазара. Старата му версия ме плени още щом видях първата й реклама, но уви, съвсем не е подходяща за моята кожа.
Lancome Teint Idole Ultra Cushion обаче е продукт, който веднага ми пасна като цвят и действие и ми е верен помощник всеки път, когато използвам фон дьо тен, различен от Double Wear на Estee Lauder.


Опаковката е пластмасова със златисто капаче с логото на марката. За съжаление капачето се захабява страшно бързо, а няма и защитен пауч. Отвътре продукта има удобно огледалце и тампон за нанасяне, който е сравнително добър за нанасяне и не се захабява толкова бързо (подобен тампон на пудра на Chanel се скъса на първото пране).

Продукта се предлага в много голяма гама от цветове и има такъв, който е перфектен и за много светли кожи, каквато е и моята. Цветът не оксидира и веднага се напасва на тена на лицето ми.

Нанасянето е изключително лесно и бързо, не се налага да размазвам и напасвам по лицето си. Подходящ е както за самостоятелно носене (обикновено го правя през почивните дни), така и за подновяване и освежаване на грима.

Формулата на продукта е подходяща за смесени и мазни кожи. Не бих казала, че ще се разбира перфектно с много мазна кожа, но на моята комбинирана издържа доста дълго време без да се свлича или изчезва. Покритието е средно, а лицето остава свежо и озарено след нанасяне.

Най-любимо от всичко ми е, че продукта има слънцезащитен фактор 50 и ще е перфектен за всяка една почивка.
Определено харесах продукта и с удоволствие го ползвам и препоръчвам.

Коментари

Популярни публикации