Любими за месец Февруари


Ето, че месец Февруари отлитна неусетно, а за мен той беше изпълнен с много нови и вече любими продукти.

the Balm How 'Bout Them Apples? е продукта, който най-дълго обмислях, преди да купя (няколко години) и съжалявам за което. Палитрата е прекрасна и я ползвам всеки ден, откакто я имам.
How 'Bout Them Apples? е палитра за устни и бузи, съдържаща шест кремообразни наситени цвята в розово червената гама. Няма нещо, което да не харесвам в нея. Опаковката е чудесна, а цветовете са перфектни, както за ежедневен, така и за вечерен грим.

Vichy - Teint Idéal foundation е вече един от любимите ми фон дьо тен-и. Стои естествено върху лицето, озарява без да е мазен и се нанася изключително лесно. Голямата му трайност също ме впечатли много. Не се събира в порите. Резултата върху моето лице е супер гладка и естествена кожа. Покривноста му е средна.

theBalm Appétit е чудесна палитра, каквато търсех отдавна. Съдържа 9 прекрасни ежедневни цвята. Качеството на сенките е перфектно, а количеството им доста голямо. Трайността на всички цветове е отлична, при мен остават на мястото си с база докато не ги сваля.

Balea крем за ръце с мляко и лимон - пристрастена съм към аромата на този крем и признавам, ползвам го непрекъснато основно заради него. Хидратиращите му и омекотяващи свойства също са чудесни, а цената от 2 лева го прави просто перфектен.

Clinique Superdefense купих в началото на месеца на страхотна цена и оттогава ми е много любим. Ползвала съм го и преди, но явно тогава кожата ми не е имала нужда точно от него и не бях забелязала голям ефект. В този сезон ми е перфектен, попива бързо и е чудесна основа за грим.

Любимото ми червило този месец е Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick. Открих го съвсем случайно, стоеше перфектно върху устните на моята приятелка и бях категорична, че и върху моите ще стои така. Не сбърках, цвета 03 е цвят, който търся много отдавна и наистина отива перфектно на тена ми. Удивително трайно е и не изсушава устните, както много от матовите червила.

Коментари

Популярни публикации