the Balm How 'Bout Them Apples?


How 'Bout Them Apples? е интересна придобивка, която исках много отдавна. В интерес на истината желанието ми да я имам ту ме връхлиташе, ту изчезваше изневиделица, но при последното разглеждане така и не устоях и я поръчах. Палитрата не е нещо, което задължително трябва да имаме в колекцията си, но аз съм от хората, които обичат да излизат от стереотипите и да притежават интересни вещи.

How 'Bout Them Apples? е палитра за устни и бузи, съдържаща шест кремообразни наситени цвята в розово червената гама.


Cobbler - ярко червен цвят, който изглежда като тъмно-розов нюанс след нанасяне;

Crisp - прасковено-коралов цвят с фин блясък;

Caramel - неутрално кафеникав нюанс;

Cider - нежен прасковен цвят;

Pie - коралово-розов нюанс;

Candy - розов нюанс;

Опаковката определено е нещото, което впечатлява при продуктите на the Balm. Здравата картонена кутия е чудесна за пътуване и дори носене в чанта, заради вграденото си голямо огледало и магнит за сигурно затваряне.



Пигментацията и на шесте цвята е доста силна и лесно може да се прекали при нанасянето, ако обаче се ползват с мека четка върху скулите няма да имате проблем. Аз съм от жените, които нанасят доста пестеливо продуктите за лице и ми трябваше известно време да свикна с наситеността на палитрата.


Върху устните и шесте цвята се държат отлично. Нанасят се много лесно дори и с пръст (признавам, че често посягам към пръстите си, тъй като така според мен подобни продукти се нанасят много по-лесно и прецизно). Издържат доста време върху устните. Не ги изсушават и не се събират неприятно в гънките.

Палитрата  the Balm How 'Bout Them Apples? е чудесна за ежедневен грим и за тези от вас, които търсят разнообразни цветове събрани в една палитра.

Коментари

Популярни публикации