Любими за Януари (2017)



Ето, че първият месец от новата година се изниза неусетно. За мен беше пълен с нови придобивки и страхотни продукти, които успях да пробвам.

Почистващата пяна на Filorga в момента ми е начело в класацията за любими продукти. Чудесно се разбира с кожата ми и нямам намерение скоро да я сменям. Повече за нея четете тук.

Комплекта от лосион за тяло и душ гел с бадем и череша на Korres ми е лоюбимото нещо всяка вечер. Обожавам начина, по който овлажнява и ароматизира кожата и дрехите ми. Повече четете тук.

Страхотните балсами за устни на The Body Shop ползвам непрекъснато, откакто ги имам. Овлажняват чудесно без да са мазни, а аромата е неустоим. Повече четете в тази публикация.

Не бях пробвала ароматите на Yves Rocher, докато не открих страхотния комплект SO ELIXIR BOIS SENSUEL. Аромата и на трите продукта е абсолютно еднакъв и ужасно траен. Със сигурност няма да е последния аромат на марката, който ползвам.

Много харесвах червилата на Max Factor преди и реших да си взема ново от серията Colour Elixir. Отново не се подведох, чудесно е. Цветът, който си избрах е Rosewood, чудесно нюд розово в тъмната гама.

Коментари

Популярни публикации