The Body Shop Lip Butters


Тази зима определено ми върви на масла за устни. Нямаше как да подмина маслата на The Body Shop и ги поръчах веднага, щом ги видях на много ниски цени в един от родните сайтове. Единственото, за което съжалявам е, че не поръчах всички аромати.

Ароматите, които избрах за себе си са масло от шеа и розов грейпфрут. Обожавам аромата на грейпфрут и определено той ми е фаворит сред двата балсама, но пък единственото, с което превъзхожда другия е аромата.


Pink Grapefruit Lip Butter идва в малко розово бурканче, което се затваря с капачка на винт. Мен бъркането с пръст в продукта не ме притеснява особено, тъй като ръцете ми винаги са измити преди употреба. Shea Lip Butter идва в същата удобна опаковка, но в бежов цвят, какъвто е и цвета на продукта.


Количеството и на двата балсама е 10мл, което е едно доста прилично количество за балсам за устни, особено с подобна твърда консистенция.
Консистенцията им е твърда и в интерес на истината се изисква доста голямо усилие, за да се изкара нужното количество, но пък веднъж докоснал се до устните, продукти са превръща в масло.

И двата балсама има еднакви чудесни подхранващи качества. Овлажняват устните перфектно без да лепнат и мазнеят. Имат задоволителна за мен трайност от няколко часа ако не консумирам храна.

Аромата и на двата балсама е много траен и хубав и тук вече е въпрос на лични предпочитания кой точно ще изберете за себе си.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации