Nuxe Околоочен крем Prodigieux


Почти всяка жена на възраст над 20 години е в търсене на перфектните продукти за лице и тяло. Просто нуждите на кожата след тази възраст се променят драстично и е нужно продуктите, които сме ползвали да се променят.
Винаги съм твърдяла, че след 20 годишна възраст е задължително да се ползва грижа за околоочния контур, без значение с каква насоченост е тя. Вярно е, че кожата на 20 няма същите нужди като тази на 40, но това съвсем не означава, че трябва да се пренебрегва грижата.

Аз нямам проблеми с бръчки и фини линии, но определено имам проблем с подпухването и тъмните кръгове, което изисква малко по-внимателна грижа в тази област освен основната хидратация, затова и избирането на продукт за околоочен контур ми отнема винаги много време.

Последния крем, който купих е на Nuxe от серията Prodigieux. Обещанията му са да намали подпухналостта и да се бори с появата на първите бръчки.
В състава му има хиалуронова киселина с растителен произход, която трябва да хидратира и изглади околоочния контур и растителен кофеин, който цели намаляване на подпухването и тъмните кръгове.

Опаковката е идеалната за мен опаковка за околоочен крем. Има помпичка, която предотвратява навлизането на въздух и бактерии в продукта. Помпичката изпомпва точното количество продукт за едното око само с едно натискане, нито повече, нито по-малко.

Продукта  има доста силен аромат, но предвид, факта, че тази ми област е доста чувствителна аромата изобщо не ме дразни, което може да е само плюс. Въпреки, това ако не обичате силно ароматизирани продукти за лице, то това определено не е вашият крем.

Консистенцията е кремообразна и попива сравнително бързо, без да оставя лепкав слой, както много други кремове.

Откъм хидратация кремът ми е перфектен. Зоната около очите остава овлажнена до следващото почистване на лицето.

След едномесечна употреба забелязвам силно намаляване на тъмните кръгове и мигновено изчезване на подпухването след нанасяне (да се разбира след час). При мен подпухването се получава от недоспиване и преумора и по принцип изчезва няколко часа след сън, но с крема нещата се случват много по-бързо.

Страшно доволна съм от околоочния крем Nuxe Prodigieux и със сигурност влиза в списъка ми с любимци.

Коментари

  1. Мисля, че всичките продукти от тази серия са с много силен аромат. Но описанието звучи страхотно, определено ще го пробвам. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации