Filorga - Почистваща пяна


Имам малък досег до продуктите на Filorga и реших отново да се доверя на марката, след като с всички почистващи средства за лице кожата ми става страшно суха заради студа навън.


Пяната е насочена към анти ейдж превенцията на кожата и има овлажняващи свойства заради хиалуроновата киселина в състава си. Успокоява кожата страхотно заради екстракта от лилия, която е известна с успокояващите и защитни свойства. Предпазва кожата от стареене, като защитава свободните радикали.

Всичко това ми звучеше страхотно и нямах търпение да я купя и пробвам и интуицията ми отново не ми изневери, продукта се оказа чудесен за мен.

Опаковката е изчистена бутилка с дозаторна помпичка. Необходимото количество за моето лице е около 3 изпомпвания. Продукта е страшно икономичен и със сигурност ще го ползвам няколко месеца по два пъти на ден.


В доста блогове прочетох, че пяната е рядка и се използва доста трудно, но според мен си е абсолютно стандартна за този тип продукти. Други пяни на други марки, които съм пробвала не се различават особено по консистенцията.

Използвам продукта два пъти на ден - сутрин и вечер. Вечер я използвам след почистващия балсам на Clinique. Отмива всички остатъци от грим (въпреки, че след балсама такива почти липсват) и най-важното за мен на този етап е, че не изсушава кожата и след измиване не е опъната.
Сутрин ми действа страшно освежаващо и зареждащо.

Със сигурност ще купя пяната отново, тъй като в последно време кожата ми доста се променя и няма нужда вече от "младежки" тип продукти. Харесвам много цялата концепция на марката и нямам търпение да пробвам някой от прехвалените им кремове.

Състав:
aqua, sodium laureth sulfate, butylene glycol, PEG-8, caprylyl/capryl glucoside, coco-betaine, sodium chloride, sodium methyl cocoyl taurate, parfum, phenoxyethanol, sodium hyaluronate, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, ethylhexylglycerin, citric acid, sodium cocoyl isethionate, maltodextrin, methylisothiazolinone, lilium candidum flower extract.

Коментари

Популярни публикации