Douglas XLarge Any size Any Time - Purifying Cleansing Water


Признавам, че не съм особено голям фен на собствените марки на веригите и рядко купувам нещо от тях. В Douglas обикновено купувам само висок клас продукти и досега никога не се бях заглеждала по останалия асортимент в магазина, което се оказа голяма грешка.
Обожавам мицеларните води на Bioderma и рядко посягам към други марки, но този път нямах никакво време да обикалям аптеките и реших да пробвам мицеларната вода от собствената марка на веригата.

Цената за 400 мл продукт е само 20 лева, което е съвсем в рамките на нормалната цена, която бих платила за мицеларна вода.

Продукта идва в огромна зелена опаковка с удобна помпичка. Аз харесвам мицеларните води с помпички, тъй като с тях дозирането става много лесно и бързо. На самата помпичка имаше и предпазител, който би бил много удобен при пътуване.

Почистващите свойства на водата за мен са перфектни. Чисти всички остатъци от грим само с един голям тампон (напоследък ползвам големите правоъгълни тампони). След минаване с втори тампон върху лицето той остава абсолютно чист, което за мен е критерии за добре свършена работа. Пробвала съм я и за почистване на очен грим, и там си върши работата перфектно, но ми създава известен дискомфорт и затова я използвам само за лицето.
След употреба кожата е страшно освежена и матирана.

Състав:
AQUA, METHYL GLUCETH-20, POLOXAMER 184, CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER, GLYCERIN, HAMAMELIS VIRGINIANA DISTILLATE, ALOE BARBADENSIS GEL, ROSA GALLICA EXTRACT, DECETH-7, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, TETRASODIUM EDTA, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL

Със сигурност бих я купила отново, а и при следващото ми ходене в някой от магазините няма да подминавам продуктите на марката.

Коментари

Популярни публикации