Clarins Everlasting Compact Foundation SPF 15


Не харесвам особено фон дьо тен-а Clarins Everlasting Foundation и ми трябваше доста време докато се реша да си купя отново продукт за лице на марката, но пък компактната му версия се оказа чудесна за мен.

Признавам, че съвсем не използвам продукта по предназначение, а именно като фон дьо тен за самостоятелно носене, а по-скоро като пудра или продукт, с който подновявам грима си в края на деня.


Опаковката е типичната златиста за марката кутийка. Недостатък е, че много бързо се надрасква и захабява без значение, че е в калъфче. В опаковката има и гъбичка - апликатор за нанасяне.

Покритието е средно, като позволява наслояване без да стои грозно върху лицето. Не се впива в порите, а оставя нежен пудрен воал върху лицето. Не пресушава кожата, но определено смятам, че е подходящ само за комбинирана и мазна кожа.
Продукта има слънцезащитен фактор 15, който според мен е перфектен за зимните месеци, но недостатъчен за самостоятелно носене през лятото.

Цветът, който избрах за себе си е 108, втория предлаган в България, но по-светъл от 107. Трябва да знаете, че цветовете на компактната версия драстично се различават от тези на течната според мен, тъй като 107 от нормалния течен фон дьо тен е тъмен за моя тен, а 108 от компактната версия ми пасва идеално.


Предимства:
  • Компактен и в удобен калъф
  • Подходящ за комбинирана кожа
  • Не пресушава
  • Има слънцезащитен фактор

Недостатъци:
  • Бързо захабяваща се опаковка
  • Не е подходящ за всички типове кожа 
Смятам, че продукта е страхотен за носене в чантата и ползване навън, затова и се нарежда в челните места на любимите ми продукти.

Коментари

Популярни публикации