Любими продукти за 2016


2015 година се изниза неусетно и ето, че вече сме в първите дни на новата година, а с тях е време и за любимите продукти от изминалата. През изминалата 2015 съвсем не бях максимално отдадена на козметичните находки и любимите продукти са много по-малко от предходната година, но пък някои от тях си останаха вечни любимци и съм сигурна, че няма да спра да го купувам.

Двата фон дьо тен-а, които ползвах през годината са Revlon Colorstay и Estee Lauder Double wear. За себе си установих, че вече нямам никакво желание да пробвам нови фон дьо тен-и и през настоящата година ще си остана вярна на тези двата.
Повече за тях четете тук и тук.

Новия ми любимец в грима за лице е слънцезащитната пудра за лице на Shiseido, която буквално ме спаси това лято от изгаряне. Чудесна е както за ежедневието, така и за жаркото лятно слънце. Повече четете в тази публикация.

Schwarzkopf Essence Ultime Elastin+ Volume & Fullness е единствения продукт, с който успявам да среша косата си без проблем. Не я утежнява допълнително и не предразполага към по-бързо омазняване.

Mixa Soapless Purifying Cleansing Gel си остава любимия ми почистващ гел за лице и пред тази година. Ползвам го както аз, така и мъжът ми, който също е много впечатлен. Повече четете тук.

Bio Beaute by Nuxe богата на витамини детоксикираща маска с био портокалова вода е много желан от мен продукт, който незнайно защо не се решавах да купя. Изживяването е като при истинско спа, но в домашни условия. Отзивите ми за страхотната маска вижте в тази публикация.

Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask срещнах в момент, в който кожата ми беше страшно бледа и посърнала. От онзи момент маската се превърна в неизменна част от грижата ми за кожата на лицето. Повече за Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask четете тук.

Galenic Nectalys изглаждащ дневен крем с SPF15 е най-любимия ми крем за лице за цялата година. Така и не открих нещо, което го превъзхожда. Чудесен е за моята кожа, която буквално го изпива. Все повече започвам да харесвам продуктите на марката. Повече  за Galenic Nectalys изглаждащ дневен крем с SPF15 четете тук.

Clinique Take The Day Off Balm е продукта, с който успявам да сваля всеки грим без никакво усилие. Нямам намерение да се разделям с него скоро. Повече четете тук.

Коментари

Популярни публикации