GoodBox - Декември 2016



Goodbox за месец Декември ме зарадва много рано сутринта и реших да я покажа, на тези от Вас, които нямат търпение да я разгледат. Кутията за този месец е доста тежка и препълнена с благинки.

Sante - душ гел с мента и лайка - много интересен за мен продукт. Не съм пробвала нищо от марката, а и душ гела ми идва точно на време, изхабих почти всички запаси у дома.

Балсам за устни с портокал и канела на Сапунена работилница - Много харесах продуктите на марката в предните кутии и веднага пробвах балсамчето. Страхотно овлажнява устните и има чуден аромат.

Кайсиево масло - Не съм пробвала кайсиево масло до сега, но прочетох набързо какво се прави с него. Оказа се, че е подходящо за зоната около очите, където и мисля да го ползвам.

Лосион за тяло с кокос на Urtekram - Нямам търпение да го пробвам. Купувала съм продукти на марката и винаги съм оставала страшно доволна.

Чай МакСан - В моята кутия има два чая - от коприва и лайка. Веднага си направих този от лайка, а след обяд ще заложа на другия. Чудесни са за студеното време навън.

Два продукта, които веднага бяха консумирани са напитката с кокос и желе и топчетата със сушени плодове и сурови ядки. И двете бяха превъзходни и със сигурност ще ги потърся в магазините. Обожавам кокосово мляко, а това е наистина такова.

Солетите от лимец ще почакат притежателя си да се прибере от ясла. Със сигурност ще ги хареса, както всички солети, които са присъствали в кутиите досега.

В кутията има и мил жест от екипа на Goodbox, подарък за предстоящите празници.

А Вие харесахте ли кутията за този месец?

Коментари

Популярни публикации