DR. SCHELLER Крем за ръце с масло от арган


В тон със студеното време крема за ръце отново стана неизменна част от дамската ми чанта и всеки лесно достъпен шкаф у дома. Аз съм от хората, които без значение какво правят с ръцете си те са страшно сухи и често дори белещи се и сърбящи, затова и винаги гледам да имам по няколко крема за ръце на лесно достъпни места, с които се мажа постоянно.

DR. SCHELLER Крем за ръце с масло от арган се превърна в един от любимите ми кремове за ръце. Определено "работи" върху ръцете ми и ще ми е верен помощник през студеното време.

Опаковката е стандартната опаковка при кремовете за ръце. Затваря се перфектно и не се изисква особено голямо усилие при отварянето му.

Крема е предназначен за суха кожа и много суха кожа. Подпомага регенерацията на кожата и я защитава от преждевременно стареене.

Аромата му е нежен и ненатрапчив с леки цитрусови нотки.
Откъм хидратация крема е перфектен. Овлажнява кожата отлично без да я оставя мазна и лепкава. Попива почти веднага, което може само да ме радва предвид малкото пипащо навсякъде у дома дете.

Състав:
AQUA (WATER), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL’, CETEARYL ALCOHOL, SHOREA STENOPTERA SEED BUDER, GLYCERIN, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL, GLYCERYL STEARATE CITRATE, OLIVE (OLEA EUROPAEA) FRUIT OIL’, CETEARYL GLUCOSIDE, XANTHAN GUM, TOCOPHEROL, SALVIA HISPANICA (CHIA) SEED EXTRACT, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, BENZYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, ALCOHOL, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), LlNALOOL”, GERANIOL”, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARy) LEAF EXTRACT.

Коментари

Популярни публикации