Грижа за кожата




Отдавна не съм събирала на едно място продуктите за грижа за кожата, но те коренно се различават от тези, които съм ползвала преди и реших, че е време да ви ги покажа.


Сутрин започвам винаги с ментова вода, действа ми страшно освежаващо и е идеална като тоник. Почиства лицето и го освежава моментално.


След тоника е ред на еликсира на Galenic Nectalys. През лятото го ползвах самостоятелно, но ми е доста лек за зимата, затова го ползвам под дневния крем за лице.

Дневния крем, който ползвам в момента е отново на Galenic от серията Nectalys. Чуден е за комбинираната ми и леко изпръхнала кожа в студеното време. Най-доброто при него е, че попива моментално и не забелязвам допълнително омазняване през деня.


Вечер почиствам лицето си с първо с мицеларния гел на L'oreal, който сваля абсолютно целия ми грим без почти никакви усилия, а цялостното дълбоко почистване правя с гела за мазна кожа на Mixa, от който купувам вече поредната опаковка.


Кремовете, които използвам вечер са две мини опаковки от нощните кремове на Dr. Scheller с био нар и био арган. Чудни са за целогодишно ползване вечер. Подхранват добре и попиват бързо. Изцяло натуралните съставки много ме радвам и сериозно обмислям покупката на поне един от кремовете в пълен размер.


Нощната маска на Shiseido купих скоро за втори път. Толкова обичам този продукт, че не мога да си представя да си легна без да се намажа с него.


Galenic Beaute De Nuit е новия продукт в арсенала ми. Обещанията му са големи и силно се надявам да ги оправдае.

Коментари

Популярни публикации