Nivea Lip Butter Raspberry Rose


Дойде онова време от годината, в което имаме нужда от много по-силна хидратация на всички зони на тялото, отколкото през останалите сезони. Дълго се чудех какъв балсам за устни да купя тази есен и естествено след дългото чудене грабнах първото, което видях в магазина.
Харесвам много продуктите за устни на Nivea, но никога не бях пробвала маслата им.
Аромата, който избрах за себе си е Raspberry Rose и със сигурност няма да е единствения, който имам.



Продукта идва в страхотна метална кръгла кутийка, която прави нанасянето на продукта не толкова хигиенично, но пък ако спазвате добра хигиена няма да имате проблем. На мен лично нанасянето с пръсти ми е в пъти по-удобно от всички други. Количеството в кутийката е феноменално, цели 16,7 грама, което е огромно количество за подобен продукт.



Маслото за устни е в светло розов цвят и лек малинов аромат. Няма вкус и аромата не се запазва дълго върху устните.
Консистенцията му е твърда, буквално като на краве масло. При допир с устните се разтапя веднага, като образува мек слой, който учудващо за мен изобщо не лепне. Трайността му е голяма, запазва се върху устните цяла нощ, когато го нанасям преди лягане, а през деня остава върху устните ми няколко часа.
Нямам търпение да пробвам и другите аромати от серията!

Коментари

  1. Мисля да го опитам, определено мисля, че ще ми допадне :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации