L'oreal дегримиращ мицеларен гел


Отдавна исках да пробвам "чудото", наречено мицеларен гел. На нашия пазар до колкото ми е известно се предлага само от две марки - L'oreal и La Roche Posay.  Гелът на La Roche очевидно е неоткриваем в аптеките покрай мен, затова и реших да взема този на L'oreal.

Продукта идва в 125 милилитрова удобна и прозрачна опаковка. Първоначално си мислех, че това е много малко количество, но продукта е страшно икономичен и тези 125мл ще ми стигнат за дълго време, като се има предвид, че го ползвам само за премахване на грима от очите.

Мицеларния гел на L'oreal играе ролята на мицеларна вода. Вече почти всяка жена е пробвала поне една мицеларна вода и съм сигурна, че знаете какво се прави с нея. Аз самата използвам от години мицеларна вода, но само за премахване на грима от очите, тъй като не ми се нрави идеята да свалям фон дьо тен с нея. Свикнала съм да ползвам само две тампончета, напоени с продукт за да сваля изцяло грима от очите си и когато дадена мицеларна вода не се справи с тези две тампончета заминава в боклука.


Гелът на L'oreal ползвам по описания на опаковката начин. Изстисквам количество колкото грахово зърно върху памучен тампон и притискам към окото за няколко секунди, след което избърсвам внимателно грима. Това малко грахово зрънце мицеларен гел премахва целия ми грим перфектно и много бързо.
Продукта не съдържа алкохол и аромати и изобщо не дразни очите ми. Не се замъгляват или сълзят след като го ползвам, което често се случва с някои мицеларни води при мен.

Дали съм доволна? Повече от доволна!

Състав: AQUA / WATER, BUTYLENE GLYCOL, CARBOMER, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, MYRTRIMONIUM BROMIDE, POLOXAMER 184, POLYSORBATE 20, ROSA GALLICA EXTRACT / ROSA GALLICA FLOWER EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, TRIETHANOLAMINE (F.I.L. B163141/2).

Коментари

Популярни публикации