Dove - едни забравени любимци


Dove е една от любимите ми марки, когато става въпрос за сапуни и душ гелове. Отдавна не бях купувала нищо на марката, но любопитството ми надделя, когато видях новата им серия DermaSpa, а и ми трябваха нов душ гел и лосион за тяло.


От новата серия DermaSpa си избрах крем за ръце Intensive.
Крема идва в тубичка с капачка, която се затваря с винт. Признавам, че не обичам подобни капачки и кремовете от стандартната серия на марката са ми много по-удобни за ползване.
Крема е с рядка консистенция и се разнася много бързо по ръцете. Попива бързо като оставя кожата мека и гладка за доста дълго време.
Има страхотен лек аромат, който се запазва дълго върху кожата. Чудесен продукт е за ежедневно ползване както през зимата, така и през лятото.


Dove Body milk essential nourishment съм ползвала и преди, както и всички останали лосиони на марката. Просто аромата на този ми допада най-много и затова избрах именно него.
Има гъста текстура и се нанася добре само, когато е добре втрит в кожата. За сметка на това обаче, попива моментално. Всички лосиони на марката, които съм имала правят кожата наистина мека за много дълго време.
Dove Body milk essential nourishment има нежен кремов аромат, който се запазва няколко часа върху кожата.


Dove Deeply Nourishing е душ крем със страхотна текстура и аромат. Консистенцията му е точно като на крем и при нанасяне имам усещането, че се мажа със много богат и плътен крем за тяло. При разтъркване обаче се появява меката ароматна пяна, която почиства кожата идеално без да я изсушава.

Аз съм от хората, които лесно се запалват по нещо и преоткритата ми любов към Dove със сигурност ще доведе до покупката на нови продукти. Очаквайте скоро още по темата :)

Коментари

Популярни публикации