Bio Beaute by Nuxe богата на витамини детоксикираща маска с био портокалова вода

След страшно много положителни отзиви в мрежата за продукта, който ще ви покажа днес реших, че е крайно време и аз да го имам.
Маската на Bio Beaute by Nuxe е в главата ми още откакто серията започна да се продава по родните аптеки преди година. Исках я, но имах доста налични отворени маски и реших, че трябва да почакам преди да се сдобия с поредната маска за лице. Съжалявам, че чак сега я купих и ако знаех, че наистина толкова ще ми хареса щях да я грабна без да мисля много отдавна.


Bio Beaute by Nuxe masque detox vitamine е богата на витамини детоксикираща маска с био портокалова вода. Специално създадена е за уморена кожа. Цели да премахне умората и посърналия тен от лицето. Има страхотна и единствена текстура, която е прави неповторима сред маските на родния пазар. Текстурата е трансформира в 3 различни състояния по време на употреба: освежаваща гел текстура се превръща в масло, когато се масажира върху кожата, след което се променя в млечна емулсия при контакт с вода, за по-лесно изплакване. Не стои никак мазно върху лицето след нанасяне, въпреки маслото, в което се превръща при допир с кожата. Не се стича по лицето. Отмиването е лесно и бързо, заради това, че се превръща в мляко.


Маската не е нещо свръх естествено като ефект, който оставя на лицето ми, но пък ми е страшно приятна и разпускаща за употреба. Чувството е като за истинска спа процедура.
Признавам, че я държа доста дълго върху лицето си, а не само указаните пет минутки, защото ми е много приятно да усещам нежния портокалов аромат.

Коментари

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации