Revlon Colorstay Makeup


В блогърския бюти свят има стотици ревюта за Revlon Colorstay и се оказа, че това съвсем не е напразно. Аз съм от хората, които обичат да експериментират, но от едно известно време ползвам само висок клас фон дьо тен-и и признавам, беше ме страх да пробвам нещо ново и то бюджетно, тъй като си бях открила перфектните за мен продукти.

Revlon Colorstay ползват страшно много жени по целия свят, а и около мен е един от най-харесваните фон дьо тен-и, заради перфектното си покритие и издръжливост.
Реших, че е крайно време да се запозная и аз с него и ето, че вече ползвам трета опаковка.

Отскоро продукта е в стандартното стъклено флаконче, но с удобна помпичка. Липсата на дозатор според мен, а и не само беше единствения недостатък на продукта.

Продукта се предлага в два варианта - за комбинирана и мазна кожа и за суха кожа. За себе си избрах първия, тъй като кожата ми е по-скоро нормална, отколкото суха.

Нанасянето с новата опаковка е лесно като детска игра, бързо и лесно. Фон дьо тен-а със сигурност не е никак икономичен, но ако не искате пълно покритие можете да го ползвате и по-пестеливо. Аз търся пълно покритие и за цялото лице са ми необходими няколко помпички.

Покритието, което дава е пълно, като не се впива в порите и заглажда кожата перфектно. Не оксидира и остава на лицето цял ден, като в края на деня няма никаква промяна.
Не се сваля трудно, достатъчни са ми само продукт за почистване на грим и измиващ гел, продукти, които ползвам и с всички останали фон дьо тен-и.

Огромен плюс на продукта е, че се предлага в много цветове, като има и много светли, каквито са ми нужни, за да изглежда естествено върху кожата.

Revlon Colorstay със сигурност се нарежда в челната петица на любимите ми фон дьо тен-и!

Коментари

  1. Определено и аз бих гласувала с две ръце за този фон дьо тен. Перфектно покритие! ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации