Alverde олио за тяло с дива роза и облепиха


Тази седмица очевидно е седмица на маслата. След двумесечна употреба и вече втора опаковка, реших че е време да ви запозная с новия ми любим продукт за тяло. Попаднах съвсем случайно на него, докато търсех олио за тяло и го грабнах без много да му мисля, а и цената му е съвсем прилична.

Alverde Wildrose идва в стъклена опаковка с бяла помпичка отгоре. Опаковката е прозрачна и лесно може да се види изразходваното количество продукт. Помпичката е много удобна за нанасяне, тъй като аз не обичам да разсипвам продукти навсякъде около мен, докато ги ползвам, а с помпичката това е избегнато.

Продукта е с жълт цвят и мазна консистенция. Има лек и нежен аромат, който бързо изчезва след нанасяне.
Нанасям олиото вечер веднага след душ с масажни движения. Използвам доста голямо количество и въобще не го пестя, но въпреки това попива много бързо без да оставя мазен лепкав филм и да попива в дрехите ми.

Ефекта от олиото върху кожата ми трае до следващото измиване. Кожата е гладка и еластична, а и чудесно подхранена без да изглежда и да се усеща мазна.

Тази серия на Alverde има още едно олио за тяло с кокос, което нямам търпение да пробвам.

Състав:

Коментари

Популярни публикации