A For Avocado - натурално масло от авокадо


Аз съм от жените, които през живота си са пробвали само 1-2 масла за лице и тяло и признавам, никога не съм се вълнувала особено от действието и ползите на маслата.
Преди няколко месеца в едно от изданията на вече любимата ми Good Box се запознах със страхотното масло от авокадо на фирмата A For Avocado. Бях доста скептична преди да го пробвам, тъй като мислех, че ще омазнява кожата ми много, но се оказа, че действието му върху лицето ми е страхотно.


Опаковката на маслото е специално издание за Good Box, но не се различава драстично от оригиналната опаковка. И двата вида идват в стъклено шишенце със страшно удобна пипета, която прави нанасянето изключително лесно и бързо. Една от причините, поради които избягвам маслата е именно цапането при нанасяне.


Маслото е наситено жълто на цвят и няма никаква миризма. При нанасяне стои прозрачно, но мен това не ме вълнува, тъй като го ползвам само вечер.
При нанасяне лицето изглежда мазно и лепкаво, като лепкавия филм изчезва след 2-3 минути, а мазния след около 5. Необходимо е известно време на маслото да попие напълно, затова и го използвам 3 пъти в седмицата по-скоро като терапия, а не всяка вечер като основна грижа.

Сутринта след нанасянето кожата изглежда изключително хидратирана и еластична, мека е и няма нужда от крем.
През лятото го използвах доста често след продължително стоене на слънце и видими зачервявания и ефекта беше моментално успокоена и сияйна кожа.

Нямам търпение да пробвам още масла за лице и ще се радвам да споделите вашия опит с тях!

Коментари

Популярни публикации