Mixa Soapless Purifying Cleansing Gel

Покрай дъщеря ми открих продуктите на Mixa и напоследък съм все по-впечатлена от тях. Всичко, което имам е чудесно, като започнем от лицето и стигнем чак до краката.


Mixa Soapless Purifying Cleansing Gel е най-новото ми откритие. Не бях пробвала нещата за лице на марката, освен една мицеларна вода и ми се искаше да пробвам нещо различно и ново.
Кожата ми отдавна не е съвсем мазна, но реших, че този ще е подходящ за нея.

Опаковката е много удобна тубичка с помпа отгоре. За цялото лице е необходимо едно изпомпване, без значение дали ще го ползвам самостоятелно и с почистващата ми четка. Въпреки, че продукта е с по-рядка от повечето гелове консистенция е много икономичен.

Аромата е слаб и едва доловим, в никакъв случай не ме дразни при употреба. Самия продукт е течен и се опасявах, че няма да се разбере добре с четката ми, но се оказа, че си пасват чудесно.

Почистването е дълбоко и страхотно, без значение как ще го ползвам. Измива еднакво добре с четка и без нея. След почистване с гела не остават абсолютно никакви остатъци от грим по лицето ми, което е и моят критерий за перфектен почистващ продукт за лице.

Цената е повече от приемлива и определено си заслужава да се пробва.

Коментари

  1. Аз лично ползвам само мицеларната вода на тази марка и съм изключително доволна! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Коя точно мицеларна вода? Аз съм пробвала бебешката, но искам да пробвам и някоя от тези за лице.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации