Любимци за месец Юли

Юли се изниза неусетно и установих, че скоро не съм писала за любимите си продукти. Продуктите, които използвах през месеца не са много, но се превърнаха наистина в любими.


Изглаждащия концентрат от Galenic Nectalys е със сигурност новата ми любов в продуктите за лице. Нямах представа, че ще ми допадне толкова още от първото ползване. С лицето ми този еликсир направи чудеса. Изравни тена и позаглади порите, с които се боря открай време и не намирам трайно решение. Повече за него четете в тази публикация.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist купувам за втори път и със сигурност ще продължа да купувам поне в топлите месеци. Отразява ми се страхотно по всяко време на денонощието. Повече за него четете в тази публикация.


UV Protective Compact Foundation отново от любимите ми Shiseido е най-лесния за ползване слънцезащитен продукт, който съм ползвала. Нанася се с едно движение и наистина предпазва от вредните слънчеви лъчи. Повече за него четете в тази публикация.


Revlon Colorstay е един от най-харесваните фон дьо тен-и в целия свят. Никога не бях го пробвала, но ето, че вече купувам четвърта опаковка, която е съвсем обновена и с удобна помпичка. Фон дьо тен-а се държи перфектно върху лицето ми докато не го сваля, затова и нямам намерение скоро да го сменям.


L'Oréal Professionnel Série Expert Solar Sublime серум за изтощена от слънце коса е серум, който се нанася върху косата след излагане на слънце. Използва се непосредствено след измиване и подсушаване с кърпа. След като го ползвам косата ми изглежда страшно лъскава и е наистина мека. Повече за него четете в тази публикация.


Новата серия на Rene Furterer - Lumicia е черешката на тортата този месец. И двата продукта, които имам са страхотни и се отразяват чудесно на косата ми в летните жеги. Скоро ще ви запозная отблизо с двата продукта.

Коментари

Популярни публикации