Слънцезащита за коса - Кому е нужна?

Фен съм на всякакви слънцезащитни продукти и всяка година с голямо удоволствие избирам и пробвам нови такива. Освен за лице и тяло обаче, косата също има нужда от слънцезащита и аз лично не я пропускам. Продуктите за коса предпазват от вредното влияние на слънцето и солената морска вода. Предпазват от изсушаване и възвръщат блясъка и мекотата.

Продуктите, които аз използвам това лято са два:


Rene Furterer Huile D'Ete Protectrice KPF 90 е масло за коса, което ефективно предпазва косата от вредното влияние на слънцето.


Активни съставки:

- UV филтър - неутрализира действието на ултравиолетовите лъчи;
- Сусамово масло - подхранва косъма, естествен UV филтър;
- Рициново масло - действа възстановяващо и придава "мокър" ефект.

Не съдържа парабени и сулфати. Има приятен "плажен" аромат, който се запазва дълго върху косата.

Продукта идва в удобен флакон с дозатор, които идеално разпръсква продукта по цялата коса.
Прави моментално косата много бляскава и мека, но препоръчвам наистина да се използва само при излагане на слънце, тъй като консистенцията му е като на олио и при мазни коси не би се отразил добре.

Състав:
SD Alcohol 39-C (Alcohol Denat), Cyclomethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sesamium Indicum (Sesame) Seed Oil (Sesamum Indicum), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (Ricinus Communis), Fragrance (Parfum).

L'Oréal Professionnel Série Expert Solar Sublime серум за изтощена от слънце коса е серум, който се нанася върху косата след излагане на слънце. Използва се непосредствено след измиване и подсушаване с кърпа.


Продукта е чудесен за ползване след излагане на слънце. Аз го ползвам, когато цял ден съм била навън и има чудесен ефект върху косата ми. Заглажда я и я прави блестяща. Има страхотен аромат и е много лесен за нанасяне - само чрез впръскване. Единствения му недостатък е малкото количество, предвид цената му ми се щеше да е малко по-голям.

Естествено ако живеете в града и работите в офис, а лятната ви почивка се отлага за догодина, то определено нямате нужда от подобни продукти. Ако пък сте се запътили към морето и искате здрава и блестяща коса, то непременно се погрижете и за нейната защита.

Коментари

Популярни публикации