Alverde - Лосион за тяло с био жасмин и био сусам




Alverde не е сред марките, които присъстват в козметичното ми шкафче, но съм категорична, че е време да се поправя, защото малкото продукти, които съм пробвала са наистина страхотни.

Преди няколко месеца лутайки се из DM попаднах на лосиона за тяло с био жасмин и био сусам. Грабнах го без много да му мисля само заради страхотния аромат. Оказа се чудесно попадение!

Опаковката е стандартна тубичка със здраво затваряща се капачка. Опаковката от 200 милилитра е на цена само от  5-6 лева.

Лосиона е с много лека и бързо попиваща текстура. Бял е на цвят, но веднага след нанасяне попива и става прозрачен. Нанася се много бързо и лесно. Не лепне и не оставя мазни следи.
Аромата е сладък, но толкова лек, че дори на мен ми е слаб (аз не обичам силно ароматизирани продукти).

Въпреки, че попива невероятно бързо лосиона хидратира кожата много добре. Оставя я мека и гладка.

Лосиона на Alverde с био жасмин и био сусам е чудесен продукт за лятото и с удоволствие ще го взема с мен на морската си почивка.

Състав:
Aqua, Glycine Soja Oil | glycerin | Alcohol | Cetearyl Alcohol | Glyceryl Stearate Citrate | Ricinus Communis Seed Oil | Sucrose Stearate | Orbignya Oleifera Seed Oil | Jasminum Officinale Flower Extract | Sesamum Indicum Seed Oil| Prunus Armeniaca Kernel Oil Prunus Amygdalus Dulcis Oil | Helianthus Annuus Seed Oil | tocopherol | Xanthan Gum | p-Anisic Acid | Sodium Hydroxide | Parfum| Benzyl Alcohol| Limonene| Linalool|Purified water | Soybean oil | Vegetable glycerin |Fatty alcohol | Glycerin stearin citric acid esters | Castor oil | Sugar esters | babassu | Jasmine flower extract| Sesame oil| Apricot kernel oil| Almond oil | Sunflower oil | Vitamin E | xanthan | natural anisic | pH-regulator sodium | Mix of essential oil

Коментари

Популярни публикации