Clarins Everlasting Foundation


Clarins Everlasting Foundation беше в топ листа ми за пробване. Поради неизвестни причини все не стигах до него и не се решавах да го купя, докато един ден просто останах без нито един фон дьо тен и реших този да е следващия ми.

Продукта идва в стъклена прозрачна опаковка, която е доста масивна и тежка. Капачката е типичната златна капачка на марката с малкото лого отстрани.


Фон дьо тена има удобна помпичка, която с едно натискане изкарва количество колкото грахово зърно.

Консистенцията на продукта е доста гъста, но след нанасяне не стои тежко върху лицето, дори напротив, почти не се усеща.
Аромата е доста специфичен и силен и се усеща през целия ден, докато не сваля продукта.

При нанасяне фон дьо тена се превръща във фин матов воал върху лицето. Няма нужда от пудра. Нанася се доста лесно без да се събира в пори и гънки.

Цветовете, които се предлагат в България са тъмни, наистина тъмни. През лятото кожата на лицето ми е значително по-тъмна от зимата, но дори най-светлия цвят, който се предлага в нашите магазини ми е тъмен. Успявам да го разнеса, така че да изглежда добре, но цялата процедура по това нагаждане ме дразни страшно много. Цветът, който имам е 107 - най-светлия в България.


Трайността върху лицето ми е около 6 часа, след което се налага да коригирам с пудра.

Доволна съм много от Everlasting, но едва ли ще го купя отново, освен ако не се появи в по-светъл и подходящ за мен цвят.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации