CHI Keratin shampoo & conditioner


CHI Keratin е серия за коса с коприна, подходяща за суха, изтощена и увредена коса. Моята съвсем не е такава, но цената, на която ги купих беше достатъчно добра, за да реша само да ги пробвам. От марката обещават дълбоко подхранване на скалпа и пълно възстановяване на косата.

Опаковките са удобни пластмасови шишета, които се отварят със натискане. И двата продукта идват в количество от 355мл.

Шампоанът съдържа хидролизирана коприна и масла от арган и жожоба, които проникват дълбоко в косъма и го заздравяват от корена. Пени се много добре и измива перфектно. Аромата и на двата продукта е много хубав и се запазва дълго време върху косата ми.

Балсамът е обогатен с масло от арган и жожоба. Подсилва и затваря кутикулния слой на косъма. Възстановява косата и я прави да изглежда здрава и бляскава.

Косата ми след употреба на двата продукта изглежда перфектно - бляскава и здрава и със страхотен аромат. Разресването е значително по-лесно след балсама, затова внимавам да не го пропускам. Не дразнят скалпа ми и не предизвикват сърбеж и лющене (което се случва с повечето продукти за коса, които пробвам).
Не предизвикват допълнително омазняване, въпреки блясъка, с който даряват косата ми.

Продуктите са идеални за нормална коса и ако искате повече блясък, то непременно ги пробвайте.

Коментари

  1. Използвала съм тези продукти и съм изключително доволна от качеството им. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации