Любими продукти - Май 2016

Отдавна не съм писала за любимите си продукти за месеца, но тъй като те са все едни и същи не виждах смисъл да се повтарям. Този месец обаче е малко по-различен и имам доста нови попадения, които много харесвам.


В началото на Май имаше промоция на кератиновата серия на марката CHI и се сдобих с шампоан и балсам на цената само на шампоана. Продуктите се оказаха чудесни за моята коса и ги ползвам с огромно удоволствие.

Ексфолианта "Мед и мляко" на Oriflame е много стар продукт в каталозите на марката. Продава се като един от бестселърите на Oriflame и не знайно защо никога не го бях пробвала. Смело мога да заявя, че това е един от най-добрите ексфолианти за тяло, които съм пробвала. Има страшно много фини частички, които се разтапят при допир с кожата, но ексфолират перфектно. Има много силен и траен аромат на мед.

Лосиона за тяло с масла от сусам, бабасу и кайсиеви костилки и цвят от жасмин на Alverde купих спонтанно и набързо. Трябваше ми нов лосион за тяло, а не бях пробвала почти нищо на марката и този ми грабна вниманието. Има много хубав нежен аромат, който се запазва дълго върху кожата. Хидратира чудесно и е много лек, попива веднага.

Мехлема с арника на Asam е продукт, без който не мога.Откакто се затопли започнахме да го използваме активно всички вхъщи, тъй като вече е "сезона на откритите колена" и понякога раните от падане са доста големи. Балсама подпомага зарастването на рани и премахва синините веднага, което е огромна благодат, когато имате малко дете.

Био ментовата вода от GoodBox е най-любимия ми продукт този месец. Ползвам я сутрин като тоник. Почиства и освежава страхотно кожата на лицето!

Коментари

Популярни публикации