Бебешки истории - Mustela


Още преди да имам дете съм смятала козметиката на Mustela за супер прехвалена и не толкова добра, колкото рекламирана. Това е и причината категорично да отказвах да купя нещо от марката, когато непрекъснато ми се предлагаше по аптеки и магазини.
Този път обаче, се оказа че греша. Козметиката си е чудесна, върши страхотно работата си и съвсем не е толкова скъпа. Явно има защо да я хвалят.

Първоначално се сдобих с Cold Cream за лице, който ползвах за Габриела цяла зима. Това е единствения крем, който успя да я предпази от студа и вятъра, а и да премахне успешно няколко зачервявания по лицето.

Лосиона за тяло купих преди няколко седмици и съм възхитена от действието и лекотата му. Разнася се много лесно по тялото, въпреки че консистенцията му е като на гъст крем. Не лепне и попива веднага. Хидратира кожата чудесно и я прави много мека. Аромата, ах аромата... не много силен и чудесен, мирис точно на бебе.

Измиващия гел 2 в 1 ползвам само за тялото на дъщеря си, тъй като вече е с дълга и гъста коса и се налага да използва шампоани, а и не съм особено голям привърженик на комбинираните продукти, въпреки че когато беше бебе използвах именно такива.
Гела измива чудесно и се отмива много лесно и бързо, което е едно от най-важните качества на един измивен продукт за деца според мен. Аромата му е като на всички останали продукти на марката - бебешки.

Водата за тяло е много странен и спонтанен продукт за мен. Поръчах я съвсем набързо от един сайт заедно с няколко други неща, но се оказа доста подходящ продукт за идващото лято. Идеята на водата е да разхлади, освежи и омекоти кожата. Вече го пробвахме и двете и със сигурност ще го ползваме постоянно в идващите жеги.

А вие харесвате ли продуктите на Mustela?

Коментари

Популярни публикации