Good Box - Май 2016


Всички знаете какво е Good Box. Аз обаче досега категорично отказвах да поръчам каквито и да било кутии, заради лошия ми предишен опит. Този месец се престраших и изобщо не съжалявам, защото кутията е страхотна!



Vip Slim Tea е детоксикиращ чай, смес от 16 вида български билки и плодове. Може да се консумира както горещ, така и студен. Подходящ е точно за сезона и със сигурност ще бъде изпит.

Био Ръжени пълнозърнести солети от Natur BG - излишно е да казвам, че отиват при детето, което вече ги опита. Аз също ги опитах и са много вкусни.

Напитка Алое вера от Aloe Vera King - Не съдържа изкуствени оцветители, консерванти, мазнини и ГМО. Приятна е на вкус, не е прекалено сладка.

Био Енергийни бонбони Гуарана от Балев Био Маркет - Не съдържат консерванти, оцветители, аромати и рафинирана захар.Изглеждат добре, но вече са запазени за мъжката част от семейството.

"Лъжичка с мед" е кауза на Социално предприятие "Самаряни". С 50% от печалбата се оказва подкрепа на деца и семейство в риск. За мен лъжичката ще върви чудесно със следобедния ми чай.


Нощен крем Арган и Макадамия от Natural Cosmetic - Съдържа био масла от арган и макадамия, които възстановяват хидролипидния слой на кожата. Обещава бързо попиване и забавяне на стареенето. Нямам търпение да го пробвам.

Слънчев сапун от Сапунена Работилница - Подходящ е за всеки тип кожа и има много нежен невенов аромат. Ефективен е при акне, алергии и кожни раздразнения.

Авокадово масло беше и разкритият продукт този месец. Никога не съм ползвала такова и ще го пробвам още довечера.

Био ментова вода от Armina Bio - Доста се запалих по флоралните/билкови води и исках да пробвам точно ментова. Ще я използвам с голямо удоволствие.

Коментари

Популярни публикации