Празни опаковки - Май 2016



В последните месеци съм се заела с активно изхабяване на наличностите у дома, затова и нямам много нови придобивки, тъй като купувам предимно консумативи. За сметка на това обаче, празните опаковки преливат!

Започвам подред с нещата за тяло - бебешки и мамини.


Изхабихме заедно поредните опаковки от млякото за тяло на HIPP и измиващия гел на Babylove. Млякото ползваме и двете от миналото лято и съм очарована от лекотата и действието му, но реших малко да разнообразя и го замених с друг продукт.

Поредната опаковка от любимия ми душ гел на Balea отново присъства в празните опаковки.
Можете да прочетете повече за него в тази публикация.

Лимитирания душ гел на Oriflame купих в няколко опаковки заради аромата, но за съжаление отворих вече последната. Наистина мирише божествено и ако го видите в някое намаление не го пропускайте.

Цитрусовия лосион на Weleda ползвам абсолютно всяка сутрин. Зарежда ме страхотно и нямам намерение скоро да го сменям. Повече четете в тази публикация.


Балсама на Balea учудващо много ми хареса. Имам и шампоана и олиото от същата серия и са със страхотно качество.

Няма смисъл да пиша за поредния шампоан на Head&Shoulders, той винаги присъства в празните ми опаковки.

Сухия шампоан на Batiste изхабих с огромно удоволствие и вече имам нова опаковка. Повече четете тук.

Малката опаковка на шампоана на Rene Furterer взех при последното ни пътуване. Добър шампоан е и бих го купила с удоволствие в пълен размер.


Изхабих няколко мини продукта на Clinique и за пореден път се убедих, че трите стъпки не са за мен, не правят нищо с лицето ми и не са нищо особенно. За сметка на това обаче любимецът ми Moisture Surge скоро ще бъде в новите ми придобивки в най-големия размер.

Имах нужда от малко пречистване на лицето и си взех Sebium Global на Bioderma. Страхотен крем е за мазна кожа, при суха и нормална опъва и пресушава.

Почистващия балсам на Clinique е незаменим за мен и вече имам нова опаковка. Повече за него четете тук.

Biotherm Aquasource използвам вече втора година и съм много доволна, но дойде време да го заменя с нещо ново, просто защото ми омръзна.Чудесен хидратиращ крем за нормална и комбинирана кожа! Повече за него четете в тази публикация.


Изхабих поредната опаковка от Double Wear на Estee Lauder. Обожавам фон дьо тен-а и нямам намерение скоро да спра да го ползвам. Повече четете тук.

Тройната очна линия на Clarins беше в любимците ми година и половина, но реших да пробвам нещо ново и да я заменя, ако открия толкова добра, колкото нея. Повече четете тук.

Много харесвам спиралите на Guerlain и малката опаковка на Maxi Lash не прави изключение. За съжаление са твърде ароматизирани за мен и ми лютят на очите.

С базата на ArtDeco не се разделям никога. Ползвам я абсолютно всеки ден, тъй като наистина бетонира сенките ми. Излишно е да споменавам, че вече имам нова опаковка.

Коментари

Популярни публикации