Travel series vol. 1 - travelsize опаковки


Обичам да пътувам и тази година за пръв път ще ми се отдаде възможност за семейна ваканция, а за дъщеря ми това ще бъде и първото по-дълго отсъствие от дома.
Аз съм от хората, които обожават да планират и го правят дълго преди да тръгнат за някъде. Правя списъци за абсолютно целия багаж, които после стриктно следвам.
У дома рядко използвам мостри на козметика и гледам винаги да си ги пазя за пътуване. Тъй като не съм ходила никъде скоро се наложи да се сдобия с някои нови travel опаковки козметика, които да взема със себе си.

Двете мини опаковки от La Roche Posay са душ гел и лосион за тяло. Обикновено през есента от марката пускат каталог с мостри и при покупка на продукт подаряват още доста такива малки опаковки. Харесвам продуктите им и реших да ги запазя за това пътуване.

Не мисля, че имам нужда от стандартната опаковка интимен гел и грабнах едно от минитата на интимния гел на Nivea от DM.

Гела от серията Sebium на Bioderma за щастие се предлага и в опаковка от 100мл, които ще са ми предостатъчни за едноседмично ползване.

Пастата Medi Blanc беше подарък към поръчка от enzo. В малък размер е и е идеална за почивка.

Volumea на Rene Furterer е много любим мой шампоан. За щастие го има в мини опаковка от 50 мл в аптеките.

Lady Million на Paco Rabanne имам както в голяма, така и в мини опаковки. Не мисля да взимам голямата, а малката със сигурност ще ми стигне дори за повече от седмица.

Въпреки, че оставих мъжката половина на семейството да се справя сам с багажа реших да сложа и един мини душ гел в моята чантичка просто за всеки случай. Душ гела беше подарък към парфюм и дори подозирам, че е забравил за съществуването му.

Коментари

  1. Полезно инфо. Тръгвам на път и ще се възползвам от някои от съветите ти. Благодаря.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации