Shiseido Ibuki Quick Fix Mist


Един незаменим помощник е в арсенала ми отскоро. Любовта ми с него беше любов от първото впръскване и със сигурност ще е любов за цял живот.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist е един от най-новите продукти на марката и още щом зърнах рекламата му и първите ревюта в нета реших, че трябва да го имам. Съвсем не сбърках с избора си, тъй като се оказа чудесен продукт за моята кожа.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist е подходящ за тези от нас, които имат забързано ежедневие без значение дали е свързано с работа, домакински задължения или както е при мен с непрестанно тичане след палаво дете. Доставя на кожата влага и мигновено освежаване навсякъде и по всяко време.


Опаковката е 50 милилитрова бутилка с пулверизатор, който разпръсква идеално продукта само с едно натискане на помпичката. Аз лично я натискам два пъти.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist решава проблемите на дехидратация, лъщене, разливане на грима, видими широки пори, пъпки. Именно заради това и го купих. Кожата ми не е мазна, но е с видими и широки пори и често имам нужда от фиксиране на грима. Имам всеизвестния спрей фиксатор на MAC, който също страшно много харесвам, но исках да опитам нещо ново и по-добро от него.

Продукта е чудо в бутилка. Представлява гел, който при впръскване се превръща в течност и се разпръсква из цялото лице. Образува филм върху кожата, който абсорбира себума и премахва лъщенето. Освежава лицето мигновено и го прави сияйно.

Тази седмица бяхме на малка семейна почивка и спрея ми беше верен спътник през целия път и престой. Използвах го по всяко време през деня, както и сутрин и вечер след почистване на лицето.

Shiseido Ibuki Quick Fix Mist ще бъде верен мой помощник дълго време, както и новата нощна маска на марката, за която ще ви споделя съвсем скоро.

Състав:

Коментари

Популярни публикации