Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask


Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask е продукт, в който се влюбих още щом зърнах. Знаех, че трябва да я имам и в момента, в който разбрах, че я има по родните магазини я купих веднага.

Аз съм от жените, които рядко ползват нощен крем или ако ползвам такъв, то е само за хидратация. Знаех, че ми трябва нещо по-специално от обикновен хидратиращ крем и реших да се доверя на Shiseido в грижата за кожата през ноща.


Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask помага на кожата да се възстанови и подмлади от ежедневния стрес. Предназначена е за различни типове хора, от тези, които обожават да купонясват до сутринта, пътуват често, работят до късно или са майки, които по цял ден тичат след децата като мен. Маската функциите на естествено клетъчно обновяване през нощта и на сутринта кожата изглежда безупречна, озарена и свежа.


Опаковката е тежък стъклен буркан, в който е побрано 80мл от "чудото в буркан". Затваря се със завъртане и носи усещане за лукс и красота. На капачката е изобразено логото на марката, а върху самия буркан има само описание и име на продукта - семпло, но ефектно.


Маската е с консистенция на гел с много на брой гранулки, които се топят при допир с кожата. Нанася се бързо и лесно и попива моментално без да оставя лепкав филм, заради което няма проблем и да се нанася точно преди лягане, няма начин да залепнете за възглавницата.

Аромата е специално разработен с цел да успокоява кожата. Използван е оригиналния аромат от серията Ibuki като е добавена и нотка виолетки, която има силен успокояващ и релаксиращ ефект.

Маската ползвам през вечер, а понякога дори и всяка вечер. Нанасям количество колкото бадем по цялото лице, като разнасям от центъра на лицето, както съветват експертите на Shiseido.
Ефекта при мен беше поразителен още от първото ползване. Кожата ми на сутринта е мека и гладка, не е мазна, но е супер овлажнена. Тена ми след като се събудя е бистър и свеж и странно, но факт, торбичките под очите ги няма, а това е проблем, с който винаги съм се борила.

Със сигурност това няма да е последната ми опаковка от Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask, защото е от малкото продукти, които наистина ми доставят удоволствие при ползване.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации