Rosa Centifolia Cleansing Gel by REN





Отдавна заглеждам нещата на REN, но уви при нас доста трудно се намират. Продукта, който избрах да бъде първата ми среща с марката е почистващ гел за лице Cleansing Gel от серията Rosa Centifolia. Използвам го сутрин и вечер вече няколко седмици и е време да ви го покажа отблизо.

Гела е предназначен за ежедневно почистване на лицето. От марката обещават успокоена, почистена и мека кожа.

Опаковката е страхотна. Обожавам продукти с подобен тип опаковки с големи помпички, които в същото време не пускат прекалено много продукт. Флакона е прозрачен и лесно може да се види какво оставащо количество има вътре. От марката са заложили и на едно много умно приспособление, което помага за пълното изхабяване на продукта.


Продукта е пълен с полезни био съставки и е много нежен към кожата. Консистенцията му е течна, но гелообразна. Пени се бих казала доста слабо, но се оказа, че това не играе голяма роля при почистването на кожата.

Аромата е нещото, което ме притесняваше много преди да реша да го купя. Аз съм от хората, които не понасят аромата на рози и бягам надалеч от подобни продукти. Аромата на гела на REN е много нежен и слаб, не ме дразни и нямам проблем да си го ползвам.


Гела Rosa Centifolia почиства кожата перфектно и няма никакви остатъци от грим след него. Естествено, аз винаги свалям първо грима си с друго почистващо средство и чак тогава прибягвам го гела за лице, но ми се е случвало с няколко други гела кожата да не е съвсем перфектно почистена.
Гела не изсушава кожата и я оставя страшно мека, точно както обещават от марката.

Първия ми досег с марката е успешен и със сигурност смятам да пробвам и други продукти от REN.

Състав:

Коментари

Популярни публикации