Remington Reveal



Сигурна съм, че няма жена, която да не е чувала за електрическите четки за лице. С тях почистването на лицето става по-бързо и качествено и след като вече се сдобих с такава, съм категорична, че са задължителен козметичен уред за всяка жена.

Четката, която избрах за себе си е Remington Reveal. По-достъпна е като цена и според мен не се различава много от останалите четки.

Remington Reveal е електрическа четка за лице с много приятен дизайн и е страшно удобна за употреба. В комплекта са включени три различни четки - за нормална кожа, за чувствителна кожа и масажираща. Отделно се продава и ексфолираща четка. Всяка четка си има отделно капаче, което да я предпази от замърсяване. Освен четките в комплекта е включен и несесер, което ми се стори страшно удобно за пътуване (аз държа всяко нещо да е в собствената си опаковка/чантичка).
 

Четката за нормална кожа е малко по-твърда от другите. Предназначена е за дълбоко ежедневно почистване на кожата и се справя перфектно със задачата си. Не е прекалено груба и не дразни лицето.

Масажиращата четка се превърна в най-любимата ми от трите. Гумена е и има малки бодлички, които правят страхотен масаж на лицето. Признавам, че понякога пускам повторно уреда след като веднъж е спрял.

Четката за чувствителна кожа е много мека и нежна. Почиства добре, но по-внимателно от тази за нормална кожа. Използвам я, когато кожата ми стане наистина чувствителна.



Четката има три скорости на въртене, от които можете да изберете най-подходящата за вашите нужди.
Аз я използвам на третата, най-бърза скорост, когато почиствам лицето си. Когато използвам масажиращата глава я включвам на най-бавната степен, защото според мен така масажът е по-ефективен.

Едноминутен таймер прави почистването супер лесно, а освен това четката прави лека пауза на всеки 20 секунди, което напомня да се смени зоната на почистване.
Четката е водоустойчива, което е огромен плюс, тъй като повечето от нас почистват лицата си под душа.
Според инстрикциите с едно зареждане четката може да се използва до 30 пъти, но аз я използвам сутрин и вечер вече повече от месец и едва преди няколко дни я заредих за пръв път.

След няколко седмична постоянна употреба съм повече от впечатлена от четката. Не съм виждала кожата си по-чиста и добре изглеждаща. Не се появяват абсолютно никакви пъпки и няма и помен от черните точки. Порите ми са видимо по-стегнати. Петната, които имам по лицето си видимо започнаха да избледняват.

В заключение ще се повторя - всяка жена трябва да има подобен помощник в арсенала си, защото чистата кожа е здрава кожа.

Коментари

Популярни публикации