EOS Strawberry Sorbet Smooth Sphere Lip Balm


EOS са  може би най-известните балсами за устни в целия свят. Рекламират ги актриси, певици и няма блогър, който да не ги е пробвал поне веднъж. Отскоро EOS се предлагат и в България и реших да разбера какво толкова специално има в тези малки кръгли балсамчета.



Балсамът, който избрах за себе си е с ягода. Предлагаха се още няколко вида, но този ми допадна най-много като аромат.

Опаковката на EOS е под формата на яйце. Отваря се и се затваря с винт, като при завъртането се чува щракване, така че няма опасност да се отвори сама.


Самия балсам представлява полукръг и в началото си мислех, че би трябвало да се върти, но се оказа по-просто, просто се плъзга по устните, за да се нанесе.

Аромата е страхотен и силен. Мирише точно на сладко от ягоди, а не на пресни такива. Запазва се сравнително дълго. На вкус балсама също е страхотен, аз държа всичките ми подобни сладко миришещи балсами да имат и хубав вкус.

Откъм подхранване също е страхотен. Не е мазен и не лепне. Нанася се бързо и лесно и прави устните меки и гладки.

Балсамите на EOS за мен не са нещо велико и невиждано досега, но са много приятни за употреба и вършат перфектно, това за което са предназначени.

Коментари

  1. Изхабих един с нар и малини, в момента съм на втори който беше нещо от сорта на sweet mint. Скоро пак ще трябва нов, наистина са много хубави!( пробвала съм сигурно 80% от балсамите на нашия пазар)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации