Празни опаковки - Април 2016

Отново е време за празни опаковки, тъй като торбата вече прелива. Активно съм се заела с изхабяването на наличната ми козметика и засега съм много доволна от темповете, с които изхабявам продуктите.

Редовните душ гелове на Balea са в постоянна наличност у дома. Този път изхабихме три от тях - с ванилия и кокос, олио-душ гел и енергизиращ душ гел.

Душ гела с бадем на Weleda ми хареса много и с удоволствие ще го купя отново.

За ежедневното измиване с дъщеря ми ползваме wash - геловете на Babylove и Nivea. Страшно доволна съм и от двата и ги ползвам както за нея, така и за себе си.


Бебешкия шампоан на Nivea измива перфектно косата и има страхотен аромат. Беше ни подарък и го изхабихме с удоволствие.

Head & Shoulders отново присъства в празните ми опаковки. Това е любимия ми шампоан, а е и единствения, с който успявам да премахна пърхут.


Бебешката мицеларна вода на Bioderma ползвам както за себе си, така и за дъщеря ми. Почиства перфектно и не дразни очите.

Пяната на Natura Siberica се превърна в любим мой продукт и някога напред във времето ще я купя отново.

Mask of Magnaminty имам почти винаги в наличност у дома. Обожавам тази маска и не мисля да се разделям с нея никога.



Дезодорантите, които ползвам са основно на Dove и Rexona и успях да изхабя два от тях през последните седмици. Този на Rexona определено има по-дълготраен ефект от този на Dove.



Няколко маски успях да изхабя този път. Всичките ми харесаха като нощната на Clinique най-много. От хидратиращия крем на Dior се обринах доста сериозно и се радвам, че го пробвах само от мостра, а не го купих в пълен размер. Двете мостри на душ гела на Kneipp не ме впечатлиха изобщо, но околоочния крем на Estee ще купя в пълен размер.

Коментари

Популярни публикации