Remington Reveal - първи впечатления


От дълго време искам да си купя електрическа четка за почистване на лице. Отлагах покупката, тъй като не бях сигурна дали наистина я искам и дали си заслужава доста голямата инвестиция. В крайна сметка покрай намаление в един от магазините за техника реших да се сдобия с такава четка и избора ми беше сведен до две четки - Philips VisaPure и Remington Reveal. Цената на четката на Remington ми се стори по-приемлива от тази на Philips, а и не намерих особена разлика между двете четки.
Нямам никакви силни впечатления все още от четката, тъй като я ползвам само седмица, но реших все пак да ви я покажа, тъй като почти никъде няма информация за този модел.



Remington Reveal е електрическа четка за лице с много приятен дизайн и е страшно удобна за употреба. В комплекта са включени три различни четки - за нормална кожа, за чувствителна кожа и масажираща. Отделно се продава и ексфолираща четка, която смятам да купя в най-скоро време. Всяка четка си има отделно капаче, което да я предпази от замърсяване. Освен четките в комплекта е включен и несесер, което ми се стори страшно удобно за пътуване (аз държа всяко нещо да е в собствената си опаковка/чантичка).


Четката има три скорости на въртене, от които можете да изберете най-подходящата за вашите нужди.
Едноминутен таймер прави почистването супер лесно, а освен това четката прави лека пауза на всеки 20 секунди, което напомня да се смени зоната на почистване.
Четката е водоустойчива, което е огромен плюс, тъй като повечето от нас почистват лицата си под душа.
С едно зареждане може да се използва до 30 пъти.
След едноседмична употреба кожата ми е по-чиста от всякога и порите видимо са по-свити.
След няколко месеца ще ви запозная отблизо с четката и ще ви разкажа за истинските дълготрайни резултати при мен.

Доволна съм от покупката си страшно много и се радвам, че избрах именно тази четка за себе си.

Коментари

Популярни публикации