Project 5 Pan


Project 5 Pan или по-скоро как да се отървем от омръзналата ни козметика по-бързо е публикация, вдъхновена от успеха на няколко блогърки/влогърки. Наскоро се замислих, че имам доста козметика и по-скоро гримове, които съм забравила някъде надълбоко в шкафа и трябва или да изхабя или да изхвърля. Днес видях дъното на една палитра сенки, което не помня някога да ми се е случвало и в крайна сметка реших, че е време да се отърва от ненужната козметика. Не ме разбирайте погрешно, всичките пет продукта са ми много любими, но искам да ги заменя с нещо ново. Обещах си, че веднага щом изхабя и петте продукта ще се купя нови пет, с които да ги заменя и ще включа други в предизвикателството.


Diorskin nude BB cream имам от миналата пролет и ми е останало съвсем малко количество, което ще изразходвам много бързо с 1-2 намазвания. Страхотен продукт е и бих го купила отново, но първо искам да пробвам няколко нови продукта. Повече за Diorskin Nude BB cream можете да прочетете в тази публикация.


Clarins Eye Quartet Mineral Palette в цвят Rosewood е заветната палитра, на която видях дъното. Имам я от година и я обожавам. Не си поставям за цел да изхабя напълно всички цветове, но ще се постарая да я използвам максимално много. Повече за палитрата може да видите в тази публикация.



Clarins Joli Rouge Brilliant в цвят 17 - watermelon е със сигурност любимото ми червило, което за съжаление позабравих покрай новите ми придобивки. Останало ми е малко количество и ще се постарая да ползвам само него, докато свърши. Повече за червилото четете в тази публикация.


Shiseido Face Color Enhancing Trio имам отдавна и вече почти изхабих единия от цветовете. Време е да се разделя с нея и ще използвам само нея в следващите няколко седмици. Повече за страхотната палитра можете да прочетете в тази публикация.


Even Brighter на Eucerin купих преди няколко месеца и е почти пълен. Крема се разбира чудесно с кожата ми, но мина сезона, в който трябва да го ползвам, затова ще се постарая да го изхабя максимално бързо.

Коментари

  1. Успех! С това изобилие от козметика, с което сме се позатрупали (всички изкушени от тази индустрия), няма да е никак лесно човек да доизползва нещо, без да бъде изкушен от новите продукти, които се появяват всеки ден и сладките ревюта на момичетата :)

    ОтговорИзтриване
  2. Преди година и половина буквално изхвърлих цялата си декоративна козметика и я замених с такава от по-висок клас. С течение на времето обаче се натрупват все повече и повече продукти и май отново е време да разчиствам, но този път нямам намерение да хвърлям нищо. Трудно ше е да не купувам нови неща, но ще се постарая.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации