Guerlain Rose Aux Joues Tender Blush - 05 Wonder Violette


Guerlain със сигурност е любимата ми марка за декоративна козметика за лице. Обожавам метеоритите им и бронзиращите пудри и в търсене на перфектния туж за мен отново се доверих на Guerlain.



Не съм фен на ружовете и в колекцията си имам срамно малко такива. В търсене на перфектния руж попаднах на обновената серия на Guerlain - Rose Aux Joues Tender Blush. Исках нещо семпло, което мога да нося всеки ден и да не бъркам никога при нанасянето му. Перфектния руж за мен открих в лицето на Guerlain Rose Aux Joues Tender Blush - 05 Wonder Violette.

Ружът идва в пластмасова черна кутийка с логото на Guerlain. Затваря се добре и има пауч за по-лесно и добро съхранение и пренасяне. В кутийката има голямо огледало и четка за нанасяне.



Аромата на продукта е силен с розови нотки. Долавям и виолетки, както при метеоритите, но розите преобладават. Аромата се усеща силно веднага след отваряне на кутийката.
По принцип рядко харесвам толкова силно ароматизирани продукти, но това е нещото, което прави продуктите на Guerlain специални.

Цветът Wonder Violette е розовено - прасковен с точната пропорция на розовото в него. Не е нито студен, нито топъл нюанс и идеално пасва на бялата ми кожа през зимата.
Продукта не е силно пигментиран и именно затова го харесвам, няма начин да се прекали с него.

Качеството на продукта е страхотно и определено си заслужава цената.

Коментари

  1. Марката предлага страхотни продукти! Поздрави за статията :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации